Ubat Kuat Yang Paling Berkesan & Selamat

Di Malaysia, anda boleh perhatikan sekarang ini bahawa terdapat begitu banyak produk berkaitan ubat kuat yang berada didalam pasaran.

Berbagai jenama anda boleh temukan.

Ada yang “claim” bahawa mereka menggunakan bahan-bahan tradisional resepi turun-temurun.

Ada juga yang mendakwa mereka telah melakukan kajian yang mendalam sebelum dipasarkan.

Ada yang betul dan ada juga yang palsu.

Apa yang paling bahaya adalah jika anda tersalah guna ubat kuat yang palsu dalam dakwaannya.

 

Atau ubat kuat tiruan yang tidak menggunakan bahan yang tepat dan diganti dengan bahan lain.

Bahan tersebut berkemungkinan besar bakal memberikan kesan negatif terhadap zakar anda.

 

ubat kuat

 

Ubat kuat : Produk kesihatan lelaki

Tidak ada salahnya untuk anda menggunakan ubat kuat yang termasuk dalam kategori produk kesihatan lelaki ini.

Hal ini kerana zakar anda memerlukan perhatian yang lebih kerana gaya hidup kebanyakan lelaki di Malaysia sekarang ini mampu memberikan kesan yang negatif terhadap zakar dari ketahanan dan saiznya.

 

Faktor yang mempengaruhi kesihatan zakar

Banyak faktor seperti corak pemakanan, tabiat merokok, senaman dan beberapa faktor lain lagi yang memberian kesan terhadap kesihatan dan saiz zakar.

 

ubat kuat

Aliran darah yang tidak lancar pada bahagian bawah badan juga akan memberikan kesan terhadap zakar. Kebiasannya ubat kuat yang dijual di pasaran akan diberikan bersama-sama dengan cara urutan zakar yang sebaiknya.

Jenis Ubat Kuat

Terdapat pelbagai jenis ubat kuat di luar sana. Ada di antaranya dalam bentul kapsul, serbuk, minyak, mahupun ramuan herba. Namun,tidak semuanya selamat digunakan, malah ada juga yang boleh membawa maut.

Ubat kuat jenis minyak biasanya bertindak sebagai minyak untuk memudahkan urutan dan mengelakkan zakar menjadi kesat ketika diurut. Selain itu, ramuan ubat kuat itu juga akan memberikan kesan yang terbaik terhadap zakar apabila sapuan ubat kuat tersebut diserap masuk kedalam kulit.

Anda perlu kenal dan tahu jenis serta ramuan yang digunakan supaya anda mendapat ubat kuat lelaki yang selamat.

Ramuan ubat kuat yang digunakan didalam mana-mana ubat kuat lelaki di farmasi atau ubat kuat tradisional biasanya mampu untuk menjadikan:

  • zakar lebih besar,
  • lebih panjang,
  • lebih keras, t
  • ahan lebih lama,
  • tidak mudah pancut

Dan berbagai khasiat lain lagi yang sangat diimpikan oleh lelaki terutamanya untuk memberikan kepuasan ketika bersama dengan isteri. Siapa yang tak gembira kalau dapat beraksi dengan lebih lama bersama isteri.

Malu kalau asyik-asyik lelaki je yang selalu kalah. Tak sampai lima minit dah “tewas”. Jangan rasa benda ni kelakar kerana itulah realiti pahit yang terpaksa ditelan dan dihadapi oleh ramai lelaki.

Jika tidak, masakan ubat kuat laki akan mendapat tempat dan permintaan yang sangat tinggi.

FAKTA : 90% LELAKI LEMAH TENAGA BATIN!!

Anda kena terima hakikat ini

Berdasarkan statistik dunia, perubahan gaya hidup memberi impak besar kepada kemerosotan tahap kesihatan manusia.

Fakta paling nyata memperlihatkan penduduk negara Malaysia menduduki tangga pertama bagi masalah kegemukan di dunia.

Mereka juga berisiko menghidap penyakit kencing manis, yang seterusnya membawa kepada masalah lemah tenaga syahwat.

 

Ubat kuat lelaki yang diluluskan KKM

Ubat kuat tidak terhad kepada jenis minyak sahaja. Ubat kuat juga boleh jadi dalam bentuk minuman herba seperti apa yang telah dilakukan oleh Dr. Azlan dan pasukan penyelidiknya dalam penghasilan produk kesihatan lelaki Teh Herba Khalifah-T.

 

Ubat Kuat

Umum mengetahui herba adalah tumbuhan yang mengandungi pelbagai khasiat dari aspek perubatan dan kesihatan manusia.

Penyelidik Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Kuantan, Dr Norazlanshah Hazali antara penggerak kepada usaha memartabatkan industri herba.

Bermula dari 2005, Dr Norazlanshah atau lebih mesra dengan Dr Azlan yang juga pakar dalam bidang toksikologi, keselamatan dan terapi makanan memperolehi lebih 20 geran penyelidikan bernilai lebih RM1 juta iaitu daripada Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani (MOA), Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI), Lembaga Promosi Kesihatan Malaysia (MySihat) dan Kementerian Pengajian Tinggi.

Menurut Dr Azlan, 50% masalah kesuburan juga berpunca dari kaum adam dan ini secara tidak langsung berkaitan dengan masalah dalaman orang lelaki.

Statistik menunjukkan satu daripada enam pasangan mempunyai masalah untuk mendapatkan zuriat.

Penurunan kualiti sperma dalam kalangan lelaki Malaysia dipercayai dipengaruhi pelbagai faktor terutama gaya hidup yang tidak sihat seperti merokok, pengambilan minuman alkohol, dan obesiti, selain terdedah dengan makanan yang mengandungi bahan kimia merbahaya.

Pada masa yang sama, tidak dinafikan tekanan kerja dan gangguan harian merupakan juga menyebabkan penurunan kualiti sperma, seperti tidak cukup sifat atau cacat iaitu sperma tiada ekor dan gagal berenang ke telur.

Ini menggambarkan kemerosotan dalaman kaum lelaki Malaysia yang semakin meruncing!

Oleh itu, bagi merawat masalah anda ini, anda perlukan satu formula yang boleh merangsang dan memperbaiki sistem reproduksi kaum adam bagi mingkatkan kualiti, kuantiti dan kepekatan air mani dan seterusnya meningkatkan prestasi kelakian anda.

Sebagai mengatasi masalah-masalah ini, Dr Azlan dan beberapa penyelidik lain telah menjalankan kajian selama hampir 5 tahun bagi mencari formula terbaik merawat masalah anda ini.

5 tahun?

Ya, 5 tahun, bukannya 5 bulan, atau 5 minggu , apatah lagi 5 hari!

 

Tontn video di bawah untuk mendengar sendiri penjelasan daripada Dr Azlan mengenai formula beliau ini

Siapa Dr. Azlan ni?

Jom baca sedikit biodata beliau.

Dr. Azlan sendiri yang merupakan seorang pakar dalam kajian toksikologi herba dan pemakanan & keselamatan makanan dari Universiti Awam Malaysia.

Penyelidik Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Kuantan, Dr Norazlanshah Hazali antara penggerak kepada usaha memartabatkan industri herba.

Bermula dari 2005, Dr Norazlanshah atau lebih mesra dengan Dr Azlan yang juga pakar dalam bidang toksikologi, keselamatan dan terapi makanan.

Beliau memperolehi lebih 20 geran penyelidikan bernilai lebih RM1 juta iaitu daripada:

  • Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani (MOA),
  • Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi (MOSTI),
  • Lembaga Promosi Kesihatan Malaysia (MySihat)
  • dan Kementerian Pengajian Tinggi.

Beliau juga pernah memenangi pelbagai anugerah daripada penyelidikan dan pembangunan produk berasaskan herba di antaranya adalah:

  • Ekspo Teknologi Malaysia,
  • MTE 2011 (pemenang pingat emas),
  • IIRIE 2011 (anugerah khas & pemenang pingat Perak),
  • Teknologi Reka Cipta dan Inovasi Expo,
  • ITEX 2011 (anugerah khas, pemenang pingat emas & pemenang pingat Perak).

Berikut kami kemukakan beberapa sijil dan anugerah yang beliau perolehi.

Dengan mengenali penyelidik yang menghasilkan produk tersebut, anda boleh pastikan samada beliau benar-benar mempunyai kelayakan atau tidak untuk menghasilkan ubat kuat dan berupaya memberikan cara menyembuhkan masalah batin yang terbaik serta selamat.

Bukan apa, jika anda perhatikan ramai pemilik produk yang menggunakan sijil “beli” atau sijil palsu untuk memastikan mereka mempunyai gelaran “Dr” pada nama mereka.

Hal ini adalah bertujuan untuk melariskan produk mereka dan meningkatkan kepercayaan pembeli terhadap produk mereka.

Jangan pelik sebab memang wujud individu-individu sebegini di Malaysia!

Ubat Kuat

 

Ramai yang dah berjaya mendapatkan hasil yang terbaik dan “kepuasan” sebaik sahaja mengamalkan Khalifah-T ini.

Nak cerita banyak-banyak kat sini macam tak berapa best. Apa kata kalau anda baca sendiri maklum balas daripada pengguna Khalifah-T ini sendiri di bawah 

 


 

Menurut Dr Azlan, Khalifah-T merupakan formulasi herba yang telah dikaji oleh beliau dan beberapa pakar penyelidik yang lain sejak tahun 2012

Sehingga kini (2012-2016), 2 jurnal berindeks berjaya diterbitkan.

Hasilnya telah diterima untuk dibentangkan di 5 persidangan Antarabangsa dan Malaysia.

1 orang pelajar sarjana (master) dan 3 orang pelajar sarjana muda telah berjaya dihasilkan melalui projek penyelidikan yang melibatkan pembangunan produk Khalifah-T.

Produk ini telah dikaji SELAMAT & BERKESAN oleh pakar-pakar penyelidik yang terlibat.

Kos penyelidikan selama hampir 5 tahun ini telah menelan belanja beratus ribu ringgit!

Ya, RATUS RIBU RINGGIT dengan masa hampir 5 TAHUN untuk dapatkan formula ini!

 

Tak percaya?

Ok di sini kami sertakan beberapa geran yang Dr Azlan perolehi untuk menjalankan kajian.

Nak buat satu-satu kajian ni bukannya mengambil sehari dua.

Ianya mengambil masa yang lama dan menelan belanja kos yang tinggi

.

See?

Anda nampak kan bukan senang dan mudah nak dapatkan formula ni.

Ratusan ribu ringgit dan bertahun-tahun kajian dibuat barulah dapat formula ini.

Projek penyelidikan herba ini telah menelan belanja RM186,600.00 daripada 2 geran penyelidikan (RACE & MIRGS) yang diperolehi daripada pihak kementerian.

Alhamdulillah, setelah menghadapi pelbagai onak dan duri, Dr Azlan dan team beliau berjaya menghasilkan formula yang berkesan untuk membantu mereka yang ada masalah kesihatan kaum lelaki.

Teh Herba Khalifah-T

  • Teh Herba Khalifat-T adalah produk terawal dan satu-satunya (setakat ini) produk berba berkualiti tinggi yang dihasilkan melalui kajian penyelidikan saintifik selama hampir 5 tahun.
  • Khalifah-T ini 100% berasaskan herba semulajadi.
  • Formula ini dihasilkan oleh saintis tempatan, iaitu Dr. Norazlanshah Hazali, atau lebih mudah dikenali dengan Dr Azlan.
  • Dr Azlan juga seorang pakar dalam bidang toksikologi
Bagaimana Khalifah-T dapat membantu masalah kaum lelaki ini?

Banyak kes masalah hubungan kelamin berpunca daripada suami yang enggan bekerjasama menjalani pemeriksaan, menyebabkan rumah tangga sunyi sepi dan isteri terpaksa berdepan pelbagai tekanan emosi.

Mengenai masalah kesuburan, ramai menganggapnya sebagai masalah wanita, sedangkan realitinya hampir 50% masalah membabitkan lelaki, walaupun rata-rata cuba menafikan hakikat ini.

Salah satu puncanya adalah disebabkan oleh radikal bebas. 

Radikal bebas yang ada dalam tubuh manusia mampu merosakkan sperma, sekaligus akan mengurangkan tahap kehebatan dan kesuburan lelaki.

Sperma yang berkualiti akan meningkatkan peluang untuk zakar bertahan lama dan meningkatkan prestasi hubungan kelamin. 

Kegagalan menghasilkan benih berkualiti, kurang pekat, tak cukup komposisi & lemah akan menggagalkankan proses hubungan suami isteri.

Oleh itu, bagi mengatasi masalah ini, Khalifah-T hasil kajian saintifik Dr Azlan ini berupaya untuk :

 – Menghasilkan sperma yang lebih AKTIF

 – Menghasilkan sperma yang lebih BERKUALITI

 – Menstabilkan hormon. 

 – Memulihkan hubungan suami isteri kerana setanding produk ubat kuat di luar sana.

 – Membantu masalah prostat

 – Membantu menyihatkan sistem reproduksi lelaki.

Di bawah ini kami paparkan salah satu testimoni yang mana beliau merasakan perubahan psoitif kepekatan air mani selepas menggunakan  formula Khalifah-T ini .

Kepekatan air mani adalah petunjuk penting untuk menunjukkan alat kelamin kaum lelaki berfungsi dengan baik dan berpotensi untuk menghasilkan benih yang sihat dan berkualiti.

Formulasi Khalifah-T telah dibuktikan mampu meningkatkan kualiti sperma selain meningkatkan paras hormone kelelakian setanding ubat kuat di luar sana tetapi Khalifah-T lebih selamat kerana 100% dari bahan herba semulajadi.

Apa kandungan di dalam Khalifah-T ini?

Khalifah-T mengandungi gabungan herba terpilih iaitu Acalypha Indica dan Camelia Sinensis.

Setiap daripada bahan yang digunakan dalam Khalifah-T mempunyai fungsi dan kebaikkannya tersendiri.

Berikut adalah senarai ringkas fungsi dan kegunaan bahan yang digunakan.

Acalypha indica atau lebih dikenali sebagai kucing galak merupakan sejenis tumbuhan herba tempatan yang tidak begitu popular jika dibandingkan dengan ginseng, kacip fatimah atau tongkat ali.

Namun ia telah lama digunakan secara tradisional dan berpotensi untuk dikomersialkan.

Tumbuhan ini digunakan secara tradisional sejak zaman dahulu lagi bukan sahaja di Malaysia malah di seluruh dunia termasuklah India, Pakistan dan Afrika.

Tumbuhan ini direbus dan diminum sebagai alternatif bagi merawat penyakit paru-paru, asma dan sakit sendi.

Selain itu, daun Acalypha inidica ditumbuk lumat dan disapukan pada luka-luka luaran.

Akar tumbuhan ini pula memberi kesan anti arthiritis dan mengandungi antioksida yang tinggi.

 

Camelia sinensis atau lebih dikenali sebagai daun teh hijau mengandungi bahan aktif yang membantu menghalang penukaran karbohidrat kepada gula.

Sumber antioksi dan terbaik yang meningkatkan metabolisme badan serta mengurangkan stress.

Ia juga menstabilkan tekanan darah, menyihatkan jantung, membunuh sel-sel kanser serta mengurangkan paras kolesterol jahat selain membantu dalam penjagaan kesihatan kulit.

AWAS!!

Produk Ubat Kuat Yang Tiada Kajian Saintifik Boleh Membawa Maut!

Perlu diingatkan bahawa sebarang produk yang tidak menjalani sebarang ujian saintifik boleh akal merosakkan buah pinggang dan hati anda.

Bila organ ini sudah rosak adakah anda masih mempunyai keinginan seksual?

Ada sesetengah pengeluar yang menipu pelanggan bulat-bulat dengan mengatakan produk mereka terdiri dari 100% herba sedangkan kandungannya banyak dicampur dengan bahan-bahan lain yang membahayakan kesihatan.

Ada juga pengeluar yang cuba mengaburi pelanggan denga mewarnakan produk mereka seakan-akan warna herba iaitu coklat keperang-perangan. 

Secara umumnya, lemah tenaga batin atau lebih dikenali sebagai mati pucuk adalah keadaan yang merujuk kepada ciri-ciri kegagalan alat kelamin lelaki untuk menegang atau mengekalkan ketegangan sehingga mencapai kepuasan seks.

Dalam istilah perubatan dikenali sebagai ‘impotensi’.

Mati pucuk ialah kecacatan yang serius yang di mana ia boleh meruntuhkan sesebuah institusi perkahwinan kerana pasangan tidak mendapat kepuasan yang diinginkan dan lebih malang lagi, gagal mendapat zuriat.

Oleh itu, pengambilan produk yang sewenang-wenangnya bakal memburukkan lagi keadaan.

Ya, mungkin anda dapat rasai kesannya dalam tempoh segera, namun kesan jangka masa panjang mungkin sebaliknya dan tak mustahil boleh bawa maut!!

Penggunaan Khalifah-T Terbukti Selamat dan Berkesan!

Berbeza dengan produk ubat kuat di luar sana yang tidak diuji tahap keselamatannya, Khalifah-T dijamin selamat kerana 100% dari bahan herba semulajadi.

Khalifah-T terbukti selamat untuk diminum kerana ianya tidak mengandungi sebarang bahan toksid ataupun steroid yang merbahaya seperti produk kuat lain.

Berikut kami paparkan kajian saintifik Dr Azlan mengenai hal ini.

Berikut merupakan salah satu testimoni daripada pesakit kencing manis yang telah menggunakan produk Dr Azlan ini. Memang tiada masalah digunakan

Khalifah-T terbukti berupaya untuk meningkatkan hormome kelakian. Dengan peningkatan hormone ini, Khalifah T mampu membantu menigkatkan performance kaum lelaki setanding produk ubat kuat di luar sana.

Khalifah-T bukan sahaja terbukti berkesan, malah iany juga terbukti berkesan secara kajian saintifik, bukan hanya sekadar testimoni pengguna.

Dr Azlan dan pasukannya telah menjalankan kajian untuk menentukan kadar dose yang paling selamat untuk diamalkan.

Gambar di atas adalah satu peristiwa yang menggelikan hati sewaktu penyelidikan Khalifah-T oleh Dr Azlan.

Anda boleh lihat dalam gambar di atas di mana tikus pun mengganas lepas kena penangan herba dalam Khalifah-T ni. Hehe

So faham-faham je la kalau anda pula yang amalkan formula ini . Sure lagi power! 😀

Selain dari membantu masalah lemah tenaga batin, dengan izin Allah, Khalifah T juga berjaya membantu beberapa pasangan yang sukar mendapat zuriat. Ini kerana, Khalifah-T dapat meningkatkan kualiti sperma yang dihasilkan.

Kisah-kisah di atas adalah pengalaman sebenar pengguna Khalifah-T sendiri.

Keberkesanan Khalifah-T bukan sahaja terbukti dengan hanya testimoni pengguna, tetapi ianya juga disokong dengan kajian saintifik.

Namun begitu, kesan kepada setiap orang adalah berbeza.

Apa-apa pun kita hanya berusaha, selebihnya terpulang kepada Allah.

Bagaimana cara pengambilan Khalifah-T yang berkesan?

Untuk makluman anda, Khalifah T ni dalam bentuk uncang teh. 1 uncang boleh guna sehingga 1 liter air.

Cara pengambilan Khalifah-T seperti berikut:

  • Rebus 1 uncang Khalifah-T ke dalam 1000 ml air sehingga panas menggelak & then off api.
  • Biarkan at least 30-45 minit atau lebih. –
  • Tunggu sehingga suam/sejuk baru minum.
  • Minum tanpa sebarang campuran gula.
  • Amalkan setiap hari, tak kisah berapa kali sehari.

1 uncang Khalifah T ini boleh digunakan untuk 1 liter air.

Namun begitu, untuk permulaan, dalam tempoh satu minggu pertama ini, limitkan maksimum pengambilan 500ml sahaja dulu.

Minum sikit2, tengok dulu macam mana.

Untuk permulaan 3 – 5 hari pertama limitkan 200-300ml je dulu sehari.

Kalau kencing semua ok teruskan dgn 400-500 sehari, 700, then baru 1 liter.

Kalau nak senang malam sebelum tidur tu buat siap2 terus. So pagi keesokannya boleh terus minum. Or buat pagi2, then minum sepanjang hari tersebut.

1 kotak Khalifah T ni ada 28 uncang. Sehari guna 1 uncang. Jadi, 1 kotak boleh digunakan lebih kurang selama sebulan.

TIPS : Untuk ketahanan semasa bersetubuh, minum 2 uncang sejam sebelum bersetubuh. Buat pekat-pekat. Boleh tambah uncang mengikut kesesuaian.

PERHATIAN : Sekiranya anda ambil apa-apa ambil ubat hospital, anda perlu kena jarakkan pengambilan dengan Khalifah T ni dlm 1-2 jam. Jangan ambil sekaligus nanti Khalifah-T kurang berkesan.

Berapa anda sanggup laburkan untuk dapatkan kembali kejantanan anda?

RM1k? rm10k? rm100k?

Sebenarnya nilai kesihatan dan kehebatan anda tak ternilai. Ianya tak dapat dinilai dengan wang ringgit!

Berikut merupakan pelaburan untuk kesihatan & kebahagian anda serta keluarga anda.Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu kotak KHALIFAH-T ini adalah RM180 + RM10 Kos penghantaran = RM190.

Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM190 sebulan.

Bagi kami, ianya sudah cukup murah. Apalah sangat RM190 ni kalau nak dibandingkan dengan kesunyian yang isteria anda alami sekarang ni.

So macam mana, still was-was nak cuba?

Masih berkira-kira nak keluarkan pelaburan untuk kesihatan dan anak sendiri?

Terpulang pada anda, kalau anda rasa KESIHATAN dan ZURIAT tidak penting, TOLONG JANGAN BELI!

Kepada yang pentingkan kesihatan & ingin menikmati  hubungan yang bahagia seperti orang lain klik di bawah segera.

Ops, Tunggu Sekejap!

Memandangkan anda mempercayai formula Dr Azlan ni, kami ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini. 

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, kami ada  tawaran hebat buat anda.

Tawaran ini mungkin akan tamat pada BILA-BILA MASA SAHAJA. 

4 kotak Tahan sehingga 4 bulan penggunaan (112 hari)

RM360 / 112 hari = Anda hanya berbelanja RM3.20/hari sahaja untuk minuman kesihatan.

Tidakkah Harga Itu Terlalu Murah dan Tak Masuk Akal?

PERCUMA Penghantaran Bernilai RM10

Harga asal kesemua di atas adalah (RM180 x 4 kotak) + (RM10 Pos) = RM730!

Tapi anda bayar RM360 sahaja!

Anda jimat sebanyak RM370, diskaun sehingga 50%.

 

Tiada jaminan bahawa anda akan 100% sembuh selepas menggunakan Khalifah-T.

Ia sekadar ikhtiar sahaja dan terbbukti selamat untuk kesihatan kerana ia merupakan diantara produk yang berdaftar dan lulus Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Bukan senang untuk mendapatkan kelulusan ini kerana KKM sangat menitikberatkan soal keberkesanan dan keselamatan setiap produk.

Selain itu, Khalifah-T turut mendaapt anugerah diatas keberkesanan produk yang mereka hasilkan.

Khalifah-T juga menerima geran ratusan ribu ringgit untuk menjalankan kajian yang lebih mendalam bagi memastikan ia benar-benar berkesan dan selamat kepada pengguna.

Jadi, pastikan anda tak lepaskan peluang untuk baca dahulu apa yang Kahlifah-T tawarkan.

 

Risau kalau anda abaikan kali ni, anda akan kekal menderita dengan masalah batin ni. Pilihan di tangan anda. Kalau anda dah ready untuk berubah, boleh la buat pembelian segera.

 

Jika anda tak berminat dengan tawaran di atas , boleh pilih pakej lain di bawah 

Pakej A
4 Kotak
RM360
FREE KOS POS
Jimat RM370
Penggunaan 4 Bulan

.

Pakej B
2 Kotak
RM200 
FREE KOS POS
Jimat RM170
Penggunaan 2 Bulan

.

Pakej C
1 Kotak
RM140 
FREE KOS POS 
Jimat RM50
Penggunaan 1 Bulan

Tunggu Apa Lagi??

Dapatkan KHALIFAH-T Sekarang Juga!

Sekian sahaja artikel kali ini berkaitan ubat kuat.

Ingat!

Jangan tersalah pilih ubat kuat atau terburu-buru nak dapatkan khidmat urutan batin kerana risau anda bukan jadi makin kuat tapi jadi makin “lembik”.

Silap haribulan boleh terus “layu”!


Top